Όταν κάποιο report δεν πιάνει την απαιτούμενη βαθμολογία, το να κάνεις επίπληξη στον υπάλληλο συνήθως τον βάζει σε αμυντική θέση και δεν καταλήγει σε σωστό αποτέλεσμα. Για αυτό θα πρέπει να ρωτήσεις τον υπάλληλο να κάνει εκείνος αξιολόγηση για την πρόσφατη δουλειά του. Κάνοντας αυτό, θα ανοίξεις δίαυλο επικοινωνίας που θα σε βοηθήσει να καταλάβεις αν η οπτική του και το σκεπτικό του συντονίζεται με το δικό σου.
Ρώτησέ τον ποια είναι τα κριτήρια του και αν και πως τα πιάνει. Αν και οι δύο συμφωνείτε τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε συζήτηση για τη λύση του προβλήματος. Αν δεν συμφωνείτε, συζητήστε τις διαφωνίες σας, αναφέρετε ο κάθε ένας την οπτική του και θέσε παραδείγματα για το πού ο υπάλληλος σου έχει πέσει έξω. Φρόντισε να ακούσεις πραγματικά τι έχει να σου πει – μπορεί να ανακαλύψεις ότι κάποιο project απαιτεί πολύ περισσότερη δουλειά από ότι είχες φανταστεί για παράδειγμα. Εάν είναι έτσι τότε δουλέψτε μαζί και δημιουργήστε ένα πλάνο ενεργειών για βελτίωση. Ρώτησε τον υπάλληλό σου πως μπορείτε να λύσετε το θέμα που παρουσιάστηκε. Συμφωνήστε σε στόχους, βάλτε χρονοδιάγραμμα και συμφωνήστε από κοινού πότε και πόσο συχνά θα ενημερώνεσαι για την πρόοδο του.
Πηγή “How to Talk to an Employee Who Isn’t Meeting Their Goals,” by Sabina Nawaz