Κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου πανδημίας, η FDL Group κλήθηκε από κορυφαίο πολυεθνικό όμιλο με δραστηριότητα στους κλάδους των τροφίμων και των καταναλωτικών ειδών, προκειμένου να συμβάλει στην ακριβή αποτύπωση τυχόν καθυστερήσεων στην διασυνοριακή μεταφορά των εμπορευμάτων της.
Η λύση
Από πλευράς μας, τόσο μέσω επικοινωνίας με τους ανταποκριτές μας, όσο και με την χρήση εξειδικευμένων εφαρμογών, καταφέραμε να δώσουμε την ζητούμενη ακριβή απεικόνιση. Προσφέραμε δηλαδή σε πραγματικό χρόνο τη δυνατότητα προβλέψεων στις αποστολές της πολυεθνικής, τους βοηθούσαμε να καταλάβουν πού ακριβώς βρίσκονταν οι παραγγελίες, πότε θα έφθαναν σε δικές της εγκαταστάσεις και πότε στο…κατώφλι των πελατών της, καθώς επίσης και το πού ακριβώς παρουσιάζονταν προβλήματα ή καθυστερήσεις.
Το αποτέλεσμα
Ο πελάτης μας, με τον τρόπο αυτό, κατάφερε να κρατήσει αποτελεσματικό τον προγραμματισμό των παραγωγικών του μονάδων και την εκτέλεση των παραγγελιών του στις αποθήκες του, γεγονός που μεταφράζεται σε επάρκεια προϊόντων, άρα πωλήσεις και καλύτερο έλεγχο του κόστους.
Κατάφερε να επαναδρομολογήσει τις μεταφορές του και να στρέψει πόρους από τις λιγότερο σημαντικές προς τις πιο κρίσιμες μεταφορές, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης των πελατών του παρά τις ασυνήθιστες συνθήκες που επικράτησαν σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Τα οφέλη για τον πελάτη μας
Σε γενικές γραμμές καταφέραμε να προσφέρουμε στον πελάτη μας:
–Βελτιωμένη ορατότητα και δυνατότητες σχεδιασμού. Βασισμένοι σε real-time πληροφορίες βοηθήσαμε σε μείωση κινήσεων που θα οφείλονταν σε απρόβλεπτες καθυστερήσεις.
–Βελτιωμένη χρήση περιουσιακών στοιχείων. Εξασφαλίσαμε για τον πελάτη μας καλύτερη κερδοφορία ανά φορτηγό, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής και παραμονής, ελαχιστοποιώντας τα κενά μίλια μεταξύ δύο ταξιδιών, μειώνοντας το μη αμειβόμενο demurrage και πραγματοποιώντας περισσότερα ταξίδια.
–Βελτιωμένη εμπειρία απόδοσης. Τον βοηθήσαμε να ηγηθεί της αγοράς και να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών του, έχοντας λιγότερες απροσδόκητες καθυστερήσεις ή προώρες αφίξεις, καθώς και άμεσο έλεγχο των αποκλίσεων από την προγραμματισμένη διαδρομή. Αυτό οδηγεί σε χαμηλότερο κίνδυνο και συνεπώς σε χαμηλότερο κόστος ασφάλισης.
–Αυξημένη εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Με το να γίνει πιο αξιοπίστος carrier, η εταιρεία ενίσχυσε την αφοσίωση των πελατών της. Πέτυχε παράλληλα καλύτερη ευθυγράμμιση με τους περιβαλλοντικούς στόχους και καλύτερη συμμόρφωση με την ανάγκη για αύξηση της αποτελεσματικότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα.
–Αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Με βάση τις πληροφορίες για καλύτερη ορατότητα, πολλές διαδικασίες μπορούν να αυτοματοποιηθούν, π.χ. αυτοματοποιημένα ePODs, ενεργοποίηση πληρωμής μέσω αυτοματοποιημένης ειδοποίησης παράδοσης, ή αυτοματοποιημένα reports ποιότητας του carrier.
–Μειωμένες εκπομπές CO₂. Με την καλύτερη παρακολούθηση των διαδρομών αφαιρούνται τα άδεια φορτία με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται μια πιο αποδοτική οδήγηση.