ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Ο Όμιλος FDL καθιερώνει, εφαρμόζει και διατηρεί ενήμερη μία Πολιτική για την Ποιότητα & ασφάλεια τροφίμων, η οποία είναι συνδεδεμένη με τη φιλοσοφία του και τις ανάγκες της αγοράς, των πελατών του, καθώς και την ισχύουσα νομοθεσία.
Αυτή η Πολιτική είναι κατάλληλη για το σκοπό και το πλαίσιο λειτουργίας του Ομίλου και υποστηρίζει το στρατηγικό προσανατολισμό του. Η Πολιτική υλοποιείται μέσω του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας & Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων, το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των Προτύπων ISO 9001:2015, ISO 22000:2018, την Yπουργ.Απόφαση 1348, τις Κατευθυντήριες γραμμές της 5ης Νοεμβρίου 2013 σχετικά με την ορθή πρακτική διανομής φαρμάκων για ανθρώπινη χρήση και το οποίο είναι σύμφωνο με τις κοινά αποδεκτές επιχειρηματικές πρακτικές, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του Ομίλου και των σχέσεων του με τους πελάτες του.
Πρωτεύων σκοπός της Πολιτικής είναι η διασφάλιση της παροχής υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες των πελατών μας. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, συμμετέχουν υπεύθυνα όλα τα μέλη του Ομίλου, με πρώτη τη Διοίκησή του, η οποία έχει τη δέσμευση, εξουσία, αρμοδιότητα και ευθύνη να την εφαρμόσει σε όλα τα επίπεδα του Ομίλου.
Για την επίτευξη του ανωτέρω σκοπού ο Όμιλος δεσμεύεται για:
- την ικανοποίηση του συνόλου των συμβατικών απαιτήσεων των πελατών μας, αντιμετωπίζοντας έγκαιρα και έγκυρα παρεκκλίσεις ή ενστάσεις,
- τη συνεχή ενημέρωση, παρακολούθηση και εναρμόνιση του με τα εφαρμοστέα Πρότυπα, την ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία και τις υποδείξεις των αρμοδίων αρχών και των πελατών / συνεργατών της Εταιρείας.
- την παραλαβή, αποθήκευση, ανασυσκευασία, μεταφορά και παράδοση των εμπορευμάτων με τρόπο που να τηρούνται οι συμβατικές υποχρεώσεις,
- την υποστήριξη των πελατών και την παροχή όλων των σχετικών πληροφοριών σχετικά με το έργο που έχει ανατεθεί,
- την πρόληψη ή και την άμεση αντιμετώπιση πιθανών λαθών,
- τη διάθεση των απαραίτητων πόρων και διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού,
- τη συνεχή βελτίωση του Συστήματος
Κυρίοι στόχοι του Ομίλου μας είναι:
- η διασφάλιση της άριστης εικόνας των υπηρεσιών μας, έτσι ώστε να έχουν πάντα τη βέλτιστη θέση στην αντίληψη των πελατών,
- φροντίδα για την ασφαλή διαχείριση των εμπορευμάτων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται το αναλλοίωτο της ποιότητας και της ασφάλειάς τους,
- φροντίδα για την παράδοση των εμπορευμάτων σε άριστη κατάσταση,
- συνέπεια στους χρόνους παράδοσης των εμπορευμάτων,
- φροντίδα για την πρόβλεψη και εξουδετέρωση αστάθμητων παραγόντων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τόσο την ποιότητα των εμπορευμάτων όσο και την έγκαιρη παράδοσή τους στον πελάτη,
- παροχή κάθε δυνατής βοήθειας προς τον πελάτη, με σκοπό τη βελτίωση της δικής του ανταγωνιστικής θέσης.
Η Ανώτατη Διοίκηση της εταιρείας, δίδοντας έμφαση στην οργάνωση και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και εμπορευμάτων, έχει αναθέσει την παρακολούθηση και συνεχή βελτίωση του Συστήματος στον Υπεύθυνο Διαχείρισης της Ποιότητας, ενώ στο πλαίσιο της Ανασκόπησης του θεσπίζει και αναθεωρεί τους σκοπούς και τους στόχους της για την Ποιότητα & την Ασφάλεια των Τροφίμων. Επίσης η εταιρεία ανασκοπεί και βελτιώνει συνεχώς τα χαρακτηριστικά των λειτουργιών της, καθώς και την αποτελεσματικότητα/αποδοτικότητα των διεργασιών της και κατ’ επέκταση ολόκληρου το Σύστημα Η Διοίκηση του Ομίλου δεσμεύεται να εξασφαλίζει όλους τους πόρους που είναι αναγκαίοι για την επίτευξη των ανωτέρω σκοπών και στόχων της και το προσωπικό του Ομίλου δεσμεύεται να εκτελεί τα καθήκοντά του σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ΣΔΠ. Ο Υπεύθυνος Διαχείρισης της Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων έχει σαφή δικαιοδοσία και οργανωτική ελευθερία στο να εντοπίζει προβλήματα, να εισάγει, να συνιστά ή να προσφέρει λύσεις και να επιβεβαιώνει την εφαρμογή των λύσεων, με σκοπό τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας/αποδοτικότητας του Συστήματος και όλα τα τμήματα του Ομίλου έχουν υποχρέωση να ακολουθούν τις σχετικές υποδείξεις του.
H Γενική Διεύθυνση