Στις αρχές Οκτωβρίου 2021 συμφωνήθηκε πλάνο μεταξύ της DIAPO και μίας εκ των μεγαλύτερων αλυσίδων λευκών συσκευών και ειδών τεχνολογίας σε Ελλάδα και Ευρώπη για την εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη μας στο Black Friday (BF).
Το πλάνο αυτό αφορούσε:
*180 παραδόσεις door to door ανά ημέρα
*καθημερινές ανατροφοδοσίες καταστημάτων
*παραδόσεις cross dock
*3-4 παραλαβές container ανά ημέρα
*μέγιστο χώρο /2.500 κυβικά αποθήκευσης
Διεθνείς Μεταφορές
Το Τμήμα Διεθνών Μεταφορών του Ομίλου FDL και σε συνεχή εσωτερική συνεργασία μεταξύ της FDL Forwarding Αθηνών και της Forwarding DIAPO Κύπρου, πραγματοποίησαν την αποστολή όλων των ναυτιλιακών και αεροπορικών μεταφορών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη δεδομένη χρονική περίοδο, στο Λιμάνι του Πειραιά υπήρχαν απεργίες, ζήτημα το οποίο διαχειρίστηκαν όλοι οι εμπλεκόμενοι με επαγγελματισμό και χωρίς να δημιουργηθούν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Παραλαβές
Το Τμήμα Παραλαβών ενισχύθηκε με επιπλέον άτομα, ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για το Black Friday. Η αυξημένη παραγωγικότητα και η ταχύτητα ήταν προαπαιτούμενα για να ανταποκριθεί το Τμήμα στις απαιτήσεις του δημοφιλούς εμπορικού θεσμού.
Οι παραλαβές των εν λόγω φορτίων ξεκίνησαν περί τα τέλη Οκτωβρίου και συνολικά έκλεισαν με απόλυτη επιτυχία οι παραλαβές 50 containers που αφορούσαν το Black Friday.
Οι αυξημένες παραλαβές συνεχίστηκαν και μετά την ολοκλήρωση του Black Friday λόγω παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν στην περίοδο του BF αλλά θα παραδίδονταν στους πελάτες μετά από αυτήν, με την αποστολή των εμπορευμάτων να γίνεται είτε αεροπορικώς, είτε μέσω πλοίων.
Γραφείο κίνησης
Λόγω του αυξημένου αριθμού παραγγελιών σε ημερήσια βάση, η διαχείριση τόσο του προσωπικού όσο και των πελατών ήταν ιδιαίτερα αυξημένη. Μεθοδικά και με βοήθεια από άλλα τμήματα της εταιρείας επιτεύχθηκε η διεκπεραίωση των καθηκόντων και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών.
Κέντρο αποθήκευσης
Οι δυο βάρδιες των pickers εργάστηκαν σε πολλαπλάσια νούμερα εφόσον οι παραγγελίες που εκτελούσαν ανά ημέρα κυμαίνονταν από 700 έως και 1.200 γραμμές:
*picking παραγγελιών πελατών
*ανατροφοδοσία καταστημάτων
*παραγγελίες courier
*παραγγελίες εξωτερικών συνεργατών/εγκαταστατών
Παράλληλα, όλα τα άτομα της αποθήκης βοηθούσαν σε όλα τα κομμάτια της αποθήκης, ώστε όλα τα φορτηγά να φορτώνονται με ορθολογικό τρόπο, με όλες τις παραγγελίες και τα δελτία πελατών και το κυριότερο, χωρίς καμία καθυστέρηση.
Στόλος
Για τη χρονική περίοδο από 15 Νοεμβρίου έως και τις αρχές του 2022, προκειμένου να καλυφθεί τόσο το Black Friday, όσο και οι γιορτές των Χριστουγέννων, αυξήθηκαν τα οχήματα διανομής κατά 4 van, ενώ παράλληλα χρησιμοποιήθηκαν τα φορτηγά από όλα τα έργα της εταιρείας.
Διανομή
Κατά τη διάρκεια του Black Friday παραδόθηκαν έως και 180 πελάτες την ημέρα από τα πληρώματα μας.
Προηγήθηκε εκπαίδευση των πληρωμάτων που θα ενίσχυαν την ομάδα ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετούν το παρόν έργο.
Δρομολογούνταν σε καθημερινή βάση από 15 έως και 18 πληρώματα και η διανομή πραγματοποιούταν από τις 8 το πρωί μέχρι και τις 9 το βράδυ, με πληρώματα που ξεκινούσαν δρομολόγιο το πρωί ή μετά το μεσημέρι.
Όλοι οι οδηγοί/βοηθοί/εγκαταστάτες της εταιρείας εργάστηκαν με ζήλο και με υπερωρίες, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της αλυσίδας λευκών συσκευών και ειδών τεχνολογίας στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
Κατά την περίοδο του Black Friday εξυπηρετήθηκαν και οι υπηρεσίες εγκατάστασης.