Η Foodlink (ΦΟΥΝΤΛ) διαπραγματεύεται στην Εναλλακτική Αγορά του Ελληνικού Χρηματιστηρίου και είναι η μόνη εισηγμένη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των third-party logistics παρέχοντας υπηρεσίες στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας από την αποθήκευση, τη συντήρηση, τη διανομή, την διεθνή διαμεταφορά ως και την πώληση αγαθών.
Ο όμιλος εξυπηρετεί τους πελάτες του στην Ελλάδα μέσα από έντεκα κέντρα διανομής στην Αθήνα, στην περιοχή του Ασπροπύργου, και ένα στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Σίνδου. Οι δραστηριότητες του ομίλου επεκτείνονται επίσης και στην Κύπρο με πέντε κέντρα διανομής, ενώ διατηρεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό δίκτυο διεθνών μεταφορών σε Γαλλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πορτογαλία, Ολλανδία, Πολωνία και Ιταλία. Διαθέτει επίσης ένα σύγχρονο στόλο 150 οχημάτων – ψυγείων διαφορετικών μεγεθών που επιτρέπουν την εξυπηρέτηση όλων των τελικών σημείων παράδοσης. Καθημερινά ο όμιλος παραδίδει πάνω από 2.000 παραγγελίες προϊόντων ελεγχόμενης θερμοκρασίας (-24 ως +18) και πάνω από 2.100 παραγγελίες ξηρού φορτίου.
Η Foodlink είναι η πρώτη στην Ελλάδα που εισήλθε στο κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης (Α.Ι.) μέσω της αποκλειστικής συνεργασίας της με τον παγκόσμιο ηγέτη στις τεχνολογίες φορητής ρομποτικής τη κινέζικη εταιρεία Geek+, τοποθετώντας στις εγκαταστάσεις της τη ρομποτική λύση. Με τον τρόπο αυτό η Foodlink έχει ανεβάσει το επίπεδο των υπηρεσιών, έχει αυξήσει την παραγωγικότητα ενώ συγχρόνως μείωσε σημαντικά τα κόστη διαχείρισης, παρέχοντας ευελιξία, προσαρμοστικότητα και υψηλή ακρίβεια εκτέλεσης.
Αυτή τη στιγμή η Foodlink αποτελεί έναν από τους ταχύτατα αναπτυσσόμενους ομίλους logistics στην Ελλάδα, προσελκύοντας μεγάλους πελάτες με υψηλό περιθώριο μεικτού κέρδους.
Η Foodlink έχει πάνω από 50 ισχυρούς πελάτες όπως είναι: Philip Morris, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, PepsiCo, Campari Group, Inditex (Zara), Jacobs Douwe Egberts, General Mills, Arla, Sephora, Nova, Kafea Terra (illy), Mondelēz International (Lacta) κ.α. Τελευταία πρόσθεσε στο πελατολόγιό της και τη Red Bull ενισχύοντας έτσι τους λόγους που θα δώσουν “φτερά” στη τιμή της μετοχής.
Μιλάμε για έναν όμιλο που διακινεί καθημερινά προϊόντα αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Μη τον κοιτάτε που βρίσκεται στην Εναλλακτική Αγορά και κοστίζει στο ταμπλό μόλις 12 εκατ. ευρώ. Τα οικονομικά δεδομένα που θα εμφανίσει ο όμιλος στη διετία είναι για πολλαπλάσια κεφαλαιοποίηση η οποία μάλιστα θα εκτιμηθεί καταλλήλως όταν κάνει και τη μετάταξη στη Κύρια Αγορά.
Σε επίπεδο τώρα θεμελιωδών στοιχείων η Foodlink πάει να κλείσει το 2024 με έναν κύκλο εργασιών κοντά στα 100 εκατ. ευρώ με το πρώτο εξάμηνο να δείχνει έσοδα στα 46,05 εκατ. ευρώ από 39,64 εκατ. ευρώ που είχε στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το 2023 τα έσοδα του ομίλου ήταν στα 83 εκατ. ευρώ.
Τα EBITDA κέρδη το πρώτο εξάμηνο του 2024 διαμορφώθηκαν στα 4,64 εκατ. ευρώ ενώ για το δεύτερο εξάμηνο ο όμιλος μας ετοιμάζει μια θετική έκπληξη ανεβάζοντας έτσι το έτος υψηλότερα από εκείνα του 2023. Να θυμίσω ότι για το 2023 ο όμιλος είχε φέρει EBITDA κέρδη στα 8,855 εκατ. ευρώ (!) όταν η κεφαλαιοποίησή του είναι στα 12 εκατ. ευρώ. Στη Γενική Συνέλευση πάντως η διοίκηση έκανε λόγο για μια περαιτέρω διεύρυνση του ετήσιου EBITDA κατά περίπου 1,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2023.
Πάμε τώρα στα καθαρά κέρδη που έχουν αρχίσει και δείχνουν μια έντονη στροφή προς τα πάνω. Στο πρώτο λοιπόν εξάμηνο ο όμιλος έβγαλε καθαρά κέρδη της τάξης των 334 χιλ. ευρώ ενώ η εταιρεία έβγαλε 505,8 χιλ ευρώ. Αυτή η διαφορά έγκειται στην Αθηναϊκή η οποία στο πρώτο εξάμηνο ήταν ζημιογόνος. Στο δεύτερο όμως εξάμηνο η Αθηναϊκή θα γυρίσει σε κερδοφορία οπότε τα ετήσια κέρδη θα είναι σε υψηλότερα επίπεδα. Μια Αθηναϊκή που έχει ανεβάσει τα έσοδά της από τα 7 στα 24 εκατ. ευρώ έχοντας ως άσσο στο μανίκι της τα … Zara.
Διαγραμματικά η μετοχή δείχνει να έχει πατήσει πάνω στη γιγάντια δεξαμενή “μαζέματος” και να ετοιμάζεται να πάρει τον ανοδικό δρόμο προς την περιοχή που εκτείνεται ανάμεσα στα 0,54 ευρώ με 0,662 ευρώ. Ο όμιλος θέλει ιδιαίτερη προσοχή καθώς μετατρέπεται από growth story σε profit story ανεβάζοντας σημαντικά τη κερδοφορία του.