
Ο FOODLIX είναι ένα προηγμένο εργαλείο που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών μας.
Πώς μπορεί να σας φανεί χρήσιμος;
Ενημέρωση για προϊόντα και υπηρεσίες: Χρειάζεστε πληροφορίες για μία υπηρεσία του ομίλου; Ο FOODLIX είναι εδώ για να σας παρέχει όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζεστε.
Υποστήριξη σε θέματα logistics: Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη μεταφορά ή αποστολή φορτίων; Ο FOODLIX μπορεί να σας παρέχει πληροφορίες για τις διαθέσιμες επιλογές.
Επίλυση προβλημάτων: Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, ο FOODLIX θα σας καθοδηγήσει στη λύση του.
Είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα
Συχνές ερωτήσεις για τον FOODLIX
Τι είναι ο FOODLIX;
O FOODLIX είναι ένας AI Agent που αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες του site του ομίλου FDL, απαντά σε ερωτήσεις τους, παρέχει πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες του ομίλου και τους βοηθά στην επίλυση προβλημάτων.
Πώς μπορεί ο FOODLIX να μου εξοικονομήσει χρόνο;
Ο FOODLIX έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει άμεσες απαντήσεις και υποστήριξη, 24/7. Δεν χρειάζεται να περιμένετε στην αναμονή, να ψάχνετε για πληροφορίες στο site ή να στέλνετε emails. Μπορείτε να πάρετε άμεσα τις πληροφορίες που χρειάζεστε απευθείας από τον FOODLIX.
O FOODLIX μπορεί να μιλήσει;
Ναι, ο FOODLIX μπορεί να μετατρέψει τα μηνύματα σε ομιλία σε περισσότερες από 40 γλώσσες.
Μπορώ να μιλάω στον FOODLIX αντί να πληκτρολογώ;
Ναι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις φωνητική εισαγωγή αντί για πληκτρολόγηση, κάνοντας την αλληλεπίδραση με τον FOODLIX πιο γρήγορη και φιλική.
Τι γίνεται αν ο FOODLIX δεν μπορεί να απαντήσει σε μια ερώτηση;
Θα μεταφέρει την ερώτηση σε έναν εκπρόσωπο του ομίλου για να πάρετε την απάντηση στην ερώτησή σας μέσω email ή τηλεφώνου.
